Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Důležitý a urgentní není totéž

Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od urgentních. Urgentní úkol…

Kdo to řekl? Snad ne já...

Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli…

Manažerský systém pro všechny

Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době…

Venku led, v lednici ledové víno

Netradiční vinařská země Kanada, se díky tuhým zimám dostala do čela producentů *ledového vína*.…

Kdyby nebyly chyby

V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…

Nejslabší článek

Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na…

Školíme a řídíme vícekanálové zaměstnance

Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů…

Jak začít s blogováním v obchodu

Blogování rychle proniká i do obchodního světa. Manažeři a podnikatelé totiž mohou z internetových…

Než koupíte dárky

Obchodní dary mají obchodní opodstatnění. Jsou určeny zákazníkům jako poděkování za dosavadní…

Výpis 56625670 z celkem 6609