Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce…

Zbavte se těchto návyků a staňte se mistrem komunikace

Komunikace někdy nebývá tak efektivní, jak byste potřebovali. Jelikož však komunikace je základem…

Schopnost rozlišit emoce podpoří týmovou práci

Lidé méně citliví na projevy emocí mají tendenci špatně reagovat na vzniklé situace. Dokonce mohou…

Rozvoj leadershipu pomůže k rozvoji kariéry

Každý pracovník může být lídrem bez ohledu na to, jakou funkci ve firmě zastává. I když nemáte žádné…

Pozor na argumentační klamy

Umění vyjednávat se vám ve světě byznysu může velmi hodit, i když zrovna nepracujete jako obchodník.…

Máme problém, šéfe

Pro nikoho není příjemné, když musí jít za svým nadřízeným a sdělit mu nějakou nepříjemnou zprávu.…

Studie: Generace Y hledá zaměstnavatele s vyšším posláním

Firmy, zejména na rozvinutých trzích, budou muset udělat významné změny, pokud budou chtít zaujmout,…

Kdy říci klientovi sbohem

Konzultanti a další samostatní podnikatelé si často stěžují na nedostatek času, který by mohli…

5+1 krok k povýšení

Chcete být povýšeni? Pak jděte a řekněte to svým nadřízeným. Často se stává, že zaměstnanec ví o…

Výpis 27462754 z celkem 6696