Radek Hájek, ČSOB

Radek Hájek, nový ředitel HR Československé obchodní banky

Novým výkonným ředitelem HR ČSOB se od května 2018 stane Radek Hájek. Zaměří se na řízení HR a naplňování strategie People Strategy 2020.

Marcela Suchánková, členka představenstva ČSOB bude i nadále zodpovědná za oblast HR a Skupinové komunikace z pozice členky vedení a vrchní ředitelky a nově také od 1. února řídí oblasti Facilities Managementu, Hypoteční banky a ČSOB Penzijní společnosti.

Příchodem Radka do HR k nám přichází hlavně velký profesionál se zkušeností rozvoje strategických aktivit nejen na poli bankovnictví a finančních služeb. Byl to právě on, kdo přišel v minulosti se zajímavou myšlenkou založení programu výměny talentu v rámci skupiny KBC. Díky tomu můžeme dnes v ČSOB naplno sdílet zajímavé myšlenky, nová profesní přátelství a pracovat efektivně v rámci velké finanční skupiny,“ říká Marcela Suchánková, členka představenstva ČSOB a vrchní ředitelka pro oblast řízení lidských zdrojů.

Radek Hájek pracuje v ČSOB od roku 2004. Začínal na manažerských pozicích v oblastech financí, účetnictví a controllingu. Od roku 2009 zastával funkci Head of Finance v rámci skupiny ČSOB. V roce 2012 se stal CIO (Chief Information Officer). V této pozici vedl IT agendu skupiny ČSOB. Byl také zodpovědným za fungování centra služeb KBC, které zaštiťuje veškeré IT operace v rámci Česka. V této funkci se zaměřil na upgrade centrálního bankovního systému, novou verzi online bankovnictví a přišel také s novými zásadami řízení.

V roce 2015 se jako Digital Change Zone Leader stal zodpovědným za konceptualizaci a vytváření strategie digitálního bankovnictví skupiny ČSOB podporující transformaci retailového bankovnictví včetně přípravy implementace plánu. Od roku 2016 je na pozici Digital Channels and Innovations Leader zodpovědným za vývoj a údržbu digitálních kanálů a pobočkových aplikací ČSOB a také za inovace v celé skupině ČSOB, včetně komunikačního, akceleračního týmu a nastavení strategického směru.