Závidíte odborníkům? Pokud na to máte, přidejte se k nim

Odborníci jsou všude, ve vaší oblíbené televizní show, v rádiu, na stránkách populárních časopisů a novin. Co motivuje tyto lidi, aby navlékli plášť experta? Být odborníkem je nejefektivnější způsob, jak si zajistit profesionalitu a finanční úspěch.

Tento trend živí spotřebitel, který stále ve větší míře vyžaduje specializované služby a produkty a je ochoten za to patřičně platit. Známí odborníci, bez ohledu na obor, si za své produkty a služby často účtují nehorázné sumy. Existují šikovní designéři, kteří si vydělávají víc, než průměrný neurochirurg.

Jak to dělají?

Není vždy jasné, jak se člověk stane uznávaným odborníkem. To vede často k jistému druhu závisti, zvlášť pokud víte, že máte stejné dovednosti, jako ta talentovaná osoba, která vás oslovuje v televizi. Není to jen náhoda, je to směsice štěstěny, osudu a faktu, že se daná osoba narodila v rodině mediálních přisluhovačů. Odborníci se nerodí, vytváří je společnost.

Léčení závisti

Jako první krok je nutné si uvědomit, že odborníci jsou tvořeni. Další krok je logicky zjištění, že můžete projít stejným kreativním procesem. Ve své knize Riches in Niches: Making it BIG in a Small Market (Career Press, květen 2007), rozvádí autor, jak dosáhnout statutu odborníka.

Takový člověk využívá své profesní dovednosti a zkušenosti ve spojení s osobním zanícením pro služby úzce definované skupině zákazníků. Chytré využívání reklamních nástrojů napomůže „umístění“ takovéto osoby – odborníka se všemi benefity, které jsou s tím spojené.

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine