Studie odhalila mýty o zaměstnancích z Generace Y

Mezinárodní poradenská společnost Decode zveřejnila výsledky studie, která odhaluje mylné představy organizací spojené s tzv. Generací Y. To, že by zaměstnavatelé měli umožnit zaměstnancům používání sociálních médií v pracovní době si například myslí jen necelá třetina mladých lidí. Studie se zúčastnilo více než 4500 respondentů ve věku 15-34 let z Velké Británie, USA a Kanady.

Ředitel společnosti Decode Robert Barnard komentoval výsledky studie nazvané Decoding Social Media at Work s tím, že „vše, co si myslíme, že víme o Generaci Y, je špatně“. Většina lidí si totiž myslí, že nejmladší generace zaměstnanců chce sociálním médiím věnovat celou svou práci. Ve skutečnosti však chce oddělit svůj soukromý život od pracovního.

Většina zástupců Generace Y by dle výsledků studie chtěla také najít zaměstnavatele, u kterého může strávit celou svou kariéru. Chce pracovat pro někoho, kdo ocení jejich tvrdou práci loajalitou, k čemuž v praxi příliš často nedochází.

62 % mladých žen komunikuje o své práci spíše offline než online. U mužů je to padesát na padesát.

-kk-

Zdroj: HR Magazine - britský magazín pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Magazine