Šest způsobů, jak více zapojit a nadchnout pracovníky zákaznického servisu

Psychika, motivace a nadšení pracovníků hrají v zákaznickém servisu klíčovou roli. Pokud jsou pracovníci nespokojení nebo nemají o to, co dělají, sebemenší zájem, projeví se to na kvalitě poskytované péče i na reakci klientů. Jako vedoucí týmu, který má na starosti zákaznický servis, byste měli o větší zapojení a nadšení svých podřízených usilovat, a jako návod mám může posloužit i následujících šest tipů.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.