Šest tipů pro jasnější virtuální komunikaci

Tipy pro jasnou komunikaci ve virtuálním světě:

 

- Budujte důvěru osobním kontaktem, jasnými očekáváními. Důvěra nepřijde sama od sebe. Je velmi důležité dostat lidi dohromady alespoň jednou za rok.

 

- Řiďte výsledky, nikoliv aktivitu. Ve virtuálním prostředí, kdy nemůžete vidět, co lidé dělají je klíčem řídit výsledky. Vyjádřete svá očekávání a sledujte výsledky, nikoliv denní aktivity. Díky tomuto virtuálnímu mikroskopu odhalíte osoby, které se příliš neangažují.

 

- Plánujte pravidelnou komunikaci. Je důležité plánovat pravidelně čas pro hlášení jak postupu tak potenciálních překážek. Je pozoruhodné, kolik může být uděláno v rámci třicetiminutového konferenčního hovoru, když jsou známa očekávání.

 

- Podporujte komunikaci, která ušetří čas. Protože e-mail začíná na pracovištích převládat, je důležité zefektivnit a zjednodušit komunikaci tímto médiem, určením vlastních pravidel. Zde je několik oblíbených od autora příspěvku:

 

-          Snažte se jádro věci vložit již do hlavičky zprávy nebo do prvního odstavce.

-          Neforwardujte své zprávy „celému světu“. Nevytvářejte práci kolegům, pokud není nutné, aby se zapojovali.

-          Nepoužívejte email jako roznětku. Když máte vztek, odstupte od klávesnice a pošlete rozumnou reakci, až vychladnete.

-          Nezapomínejte, že máte telefon.

-          Vytvořte standardy, které vytváří kulturu soudržnosti.

-      Definujte pravidla rychlosti emailových reakcí.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace