Šest kroků k situačnímu vůdcovství

Vytisknout

Byznys dnes všude čelí řadě nových výzev. Je proto třeba silného vůdcovství. Pro dlouhodobý úspěch v dnešní době by se firmy měly poohlížet po tzv. situačních vůdcích. Jsou to vůdci, kteří dokážou vnímat více dimenzí, mají schopnost přizpůsobit se, spolupracovat a soustředit se na tým, umějí se učit a naslouchat, přesvědčí, aniž by byli strozí a zhodnocují a mění své strategie podle aktuálních podmínek.

I když se stane něco dramatického, zůstávají stát a hledají cesty, jak pokračovat jinak a úspěšně. Pozitivní je, že situačnímu vůdcovství se lze učit.   

- Udělejte krok zpět a objektivně analyzujte svůj byznys.

- Vítejte nové názory, abyste podpořili společnou diskusi.

- Vytvořte si nový pracovní model.

- Vytvořte implementační strategii, která bude počítat se všemi dotčenými lidmi, činnostmi i organizačními schopnostmi.

- Při testování svého plánu provádějte nutné úpravy.

- Komunikujte se zaměstnanci i externím trhem.

-kk-

Zdroj: Human Resource Executive Online - novinky, strategie a zdroje pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje Human Resource Executive Online
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace