Nejčastější problémy prodejních týmů

Prodejní týmy se potýkají s různými problémy, které poškozují morálku a výkonnost jejich členů. Chytrý tým a především jeho manažer by si těchto problémů měl být vědom a aktivně proti nim bojovat. Pět nejčastějších problémů prodejních týmů shrnul článek na britském serveru Recruiter.

1. Plýtvání časem obchodních zástupců

Neměli by být nuceni trávit příliš času neprodejními úkoly.

2. Zbytečné a neefektivní porady

Cílem každé porady prodejního týmu by mělo být zvýšení prodeje.

3. Slabá strategie

Neefektivní marketingová a prodejní strategie se projeví negativně vždy, zvláště však v oblasti prodeje komodit.

4. Omezování příjmů
Silné firmy mají manažery, kteří prodejcům nezávidějí vysoké příjmy.

5. Zvýhodňování

Upřednostňování některých členů týmu před druhými je velmi destruktivní. Prodejci chtějí pracovat pro firmy, kde budou stejné podmínky pro všechny.

-kk-

Zdroj: Recruiter.co.uk - portál odborného britského časopisu pro specialisty náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje Recruiter.co.uk
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace