Nedaří se vám vybudovat úspěšnou osobní značku? Zde jsou čtyři možné důvody

Vybudování úspěšné a atraktivní osobní značky vám zajistí úspěch nejenom v osobním životě, ale i v tom pracovním. Stát se úspěšným manažerem a vydat se na zářnou kariéru v leadershipu je prakticky nemožné, pokud si okolo sebe nevybudujete auru kompetentního, profesionálního a zodpovědného pracovníka a lídra. Nedaří se vám svou osobní značku úspěšně vybudovat? Zde jsou čtyři možné důvody, proč se tak děje.

Ilustrační snímek

Tento text vychází ze článku na webu Addicted2Success.com.

Nesoustředíte se pouze na jednu svou silnou stránku

Osobní značka je určitá představa okolí o vaší osobě. Lidé kolem vás si vás musí podvědomě spojovat s určitou silnou stránkou nebo pozitivní vlastností. Když se ale snažíte propagovat své všechny možné silné stránky, vaše komunikace směrem ven je nejasná a lidé se ztrácí v tom, co si vlastně o vás myslet. Přemýšlejte jako marketér a při propagaci své osoby směrem ven se soustřeďte na vypichování jedné, maximálně dvou nebo tří silných stránek.

Neumíte se dostatečně „hlasitě“ prodat

Umět se pochválit a zajímavě odprezentovat své úspěchy – to není jen tak. Většina lidí se musí tuto dovednost naučit. Popasujte se se svým syndromem podvodníka, věřte si a začněte své úspěchy a dovednosti prodávat dostatečně hlasitě.

Snažíte se zavděčit úplně všem

Stejně jako mají reklamní kampaně na produkty své cílové skupiny, měli byste i vy mít tu svoji při propagaci své osobní značky. Komu se snažíte zavděčit, koho chcete oslovit? Potenciální podřízené? Kolegy? Budoucí nadřízené? Lidi v určitém oboru s rozhodovacími pravomocemi? Určete si svou cílovou skupinu a uzpůsobte jí prezentaci své osobní značky.

Nejste dostatečně autentičtí

Lidé poznají, když si hrajete na něco, co nejste. Nebo když v příspěvcích na LinkedIn kopírujete něčí styl nebo využíváte umělé inteligence ke generování textu. Musíte být autentičtí. Svou osobní značku si vystavte kolem svých osobních, skutečných vlastností, a raději využijte svých silných stránek, než abyste se přetvařovali.

 

-mm-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success