Tento text vychází ze článku na webu Addicted2Success.com.
Nesoustředíte se pouze na jednu svou silnou stránku
Osobní značka je určitá představa okolí o vaší osobě. Lidé kolem vás si vás musí podvědomě spojovat s určitou silnou stránkou nebo pozitivní vlastností. Když se ale snažíte propagovat své všechny možné silné stránky, vaše komunikace směrem ven je nejasná a lidé se ztrácí v tom, co si vlastně o vás myslet. Přemýšlejte jako marketér a při propagaci své osoby směrem ven se soustřeďte na vypichování jedné, maximálně dvou nebo tří silných stránek.
Neumíte se dostatečně „hlasitě“ prodat
Umět se pochválit a zajímavě odprezentovat své úspěchy – to není jen tak. Většina lidí se musí tuto dovednost naučit. Popasujte se se svým syndromem podvodníka, věřte si a začněte své úspěchy a dovednosti prodávat dostatečně hlasitě.
Snažíte se zavděčit úplně všem
Stejně jako mají reklamní kampaně na produkty své cílové skupiny, měli byste i vy mít tu svoji při propagaci své osobní značky. Komu se snažíte zavděčit, koho chcete oslovit? Potenciální podřízené? Kolegy? Budoucí nadřízené? Lidi v určitém oboru s rozhodovacími pravomocemi? Určete si svou cílovou skupinu a uzpůsobte jí prezentaci své osobní značky.
Nejste dostatečně autentičtí
Lidé poznají, když si hrajete na něco, co nejste. Nebo když v příspěvcích na LinkedIn kopírujete něčí styl nebo využíváte umělé inteligence ke generování textu. Musíte být autentičtí. Svou osobní značku si vystavte kolem svých osobních, skutečných vlastností, a raději využijte svých silných stránek, než abyste se přetvařovali.
-mm-