Mluvte přesvědčivě s tipy od Aristotela

Vytisknout

Při prezentaci každému publiku je cílem přesvědčit je, že:- víte, o čem hovoříte,- váš přístup/doporučení/návrh stojí za zvážení,- by měli udělat, co jim radíte.Přesvědčování je definováno jako proces ovlivňování postojů, víry a chování. Může obnášet cokoliv od jemného posunu po zásadní změnu vnázoru či chování. Řecký filozof Aristoteles hlásal, že existují tři prostředky přesvědčování: ethos, logos a pathos. Dokáží zatraktivnit prezentace publiku:- Ethos. Řecký výraz pro charakter spoléhá na…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace