Manažeři a sociální sítě: Na co si dát pozor?

Jedním z významných fenoménů našeho moderního světa je komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Tímto způsobem můžeme kontaktovat velké množství lidí, zároveň se však ztrácejí veškeré nuance konverzace tváří v tvář, jako jsou výrazy obličeje, gesta či intonace.

Tato forma lidské interakce má nepochybně mnoho výhod, protože můžeme snadno šířit naše sdělení s dobrým úmyslem směrem k širšímu publiku. Nevýhodou je, že někteří jednotlivci zneužívají anonymitu, kterou nabízí virtuální svět, a chovají se způsobem, jaký je při setkání tváří v tvář považován za zcela nepřijatelný.

Jednou z povinností manažerů je proto vést v patrnosti potenciální úskalí používání sociálních sítí.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.