Manažer musí neustále pátrat, jak uspokojit zaměstnance

Hlavní přání manažerů je umět zaměstnance správně motivovat k tomu, aby ukázali svou iniciativu a zapálenost do práce. Někteří zaměstnanci totiž nastupují do práce s optimismem, který ale postupem času ztrácejí, protože mají pocit, že jejich myšlenky a nápady nikoho ve firmě nezajímají.

Zaměstnanci zaprvé očekávají, že budou mít porady pro to, aby se řešily konkrétní problémy a ne proto, abyste jim rozdávali úkoly a přesně popisovali, co mají dělat.

Jestliže máte s chováním zaměstnanců problémy a nevíte, jak je změnit, začněte u sebe. Chovejte se tak, jak očekáváte od nich. Když uvidí, že jste ochotni se zlepšit, půjdou do toho také.

Když budete sdělovat nějaké rozhodnutí, jen tak ho nadhoďte, abyste viděli reakci svých podřízených. Možná pak změníte rozhodnutí nebo společně dojdete k lepšímu výsledku.

Při diskuzi o novém projektu nebo plánu žádejte názor od každého. Snažte se eliminovat ty, kteří mají stále hlavní slovo a naopak pomozte zapojit se do diskuze těm méně výřečným. Uvidíte, že mají také co říct.

Proveďte výzkum. Anonymní výzkum ve své společnosti, který vám skutečně řekne, co zaměstnanci chtějí.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace