Mají vaši obchodníci strach? Motivujte je

Vytisknout

Nedovolte strachu, aby zastavil produktivitu vašeho byznysu. Článek shrnuje několik rad, jak pomoci obchodníkům, aby překonali fobie způsobené recesí a dosahovali úspěchů. Jediné, čeho byste se měli obávat, je nemít plán.

- Využijte své zdroje k vybudování nejlepších obchodní síly ve svém oboru a začněte prodávat. Zdokonalte své obchodníky prostřednictvím rozvoje dovedností. Dáte tím najevo svůj zájem o budoucnost firmy, pro kterou jsou obchodníci stěžejní. Vždy buďte optimističtí. Obchodníci jsou emocionální lidé a potřebují optimismus, aby si věřili a prodávali efektivně. Ujistěte se, že mají dovednosti, které lze přizpůsobit současné tržní situaci.

- Seznamte své starší obchodníky s talenty a minulostí nových. Mohlo by je to inspirovat. Pokud bude starší zaměstnance omezovat neznalost nových talentů nebo žárlivost vůči nim, nebudete jako tým schopni využít současných příležitostí.

- Jasně a pravidelně komunikujte s obchodníky o tom, že recese je příležitost k úspěchu. I když se zdaleka nejedená o ideální obchodní prostředí, příležitosti existují. Je vhodná doba získat větší podíl na trhu. Ujistěte se, že vaši zaměstnanci vidí možnost růstu. Vyhněte se panice mezi manažery. Opakovaně zdůrazněte firemní vizi. Jednejte přímo a upřímně. Musíte-li například propouštět, udělejte to najednou, abyste nedemoralizovali celý tým.

-kk-

Zdroj: Training Magazine - portál předního amerického časopisu o vzdělávání a profesionálním rozvoji
Zobrazit přehled článků ze zdroje Training Magazine
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace