Kreativní pracoviště - doplněk vzdělávání dospělých

Jak může dobrá interní komunikace zlepšit výkonnost firmy? Odborníci na vzdělávání a poradci se shodují na tom, že kvalita komunikace skutečně pomáhá firmě při dosahování vytyčených cílů. Manažeři by měli vytvořit takové pracoviště, kde by zaměstnanci mohli sami aktivně rozvíjet kreativitu. Při mnoha průzkumech bylo zjištěno, že lidé si v práci nechávají dobré nápady pro sebe a svou kreativitu obvykle rozvíjí až doma. To se musí změnit.

Hlavní roli v této situaci hraje ten fakt, že zaměstnanci se často cítí ve své roli ztraceni. Manažeři a nadřízení je nedokáží správně informovat a instruovat, často je zahrnou kvanty informací a nezajímají se o to, jak jsou tyto informace přijaty. Odborní poradci proto doporučují manažerům, aby nejprve zjistili, zda jsou zaměstnanci ochotni a schopni jejich pokyny vnímat a poté podali informaci stručně a jednoduše.

Důležitá je také orientace na výsledky, nikoli na procesy. V mnoha kulturách se velmi dbá na to, jakým způsobem se určitá činnost dělá. Někteří zaměstnanci mají však tendenci jít „proti proudu“ a dosáhnout stejných či lepších výsledků pomocí zcela jiných metod.
Zdroj: Prague Business Journal - Informace o podnikání a průmyslu v České republice, stránky v angličtině.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Prague Business Journal
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace