Komunikujte se svými podřízenými

Komunikují s vámi členové týmu otevřeně? Dovolíte jim, aby nesouhlasili s vašimi rozhodnutími? Otevřená komunikace je zásadní pro produktivitu a dosažení obchodních cílů.

Někteří manažeři cítí jako neváženost a neposlušnost, pokud tým nesouhlasí s jeho rozhodnutím. Ale opak je pravdou. Ve vašem týmu jsou jistě špičkoví pracovníci a jestliže nesouhlasí s vašimi rozhodnutími, je třeba se ptát na argumenty a ne vymýšlet trest za neposlušnost. Když si argumenty vyslechnete, možná uznáte jejich pravdu a předejdete hrubým chybám či dokonce ztrátám.  

Ptejte se na všechno a zajímejte se o práci každého individuálně. Pokud nebudete mít problém komunikovat se členy týmu, nebudou mít oni problém komunikovat s vámi. V práci bude lepší klima a odměnou budou lepší výsledky.

Komunikace a kolektivní práce je tedy hlavní úloha manažera. Pokud se jí chopí dobře, nebude mít s kolektivem a jeho výsledky problémy.

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101