Komunikace má být pro manažery No.1

Potvrzuje se, že efektivní komunikace je přední dovedností, kterou je třeba rozvíjet. Třeba proto, že jedním z hlavních důvodů, proč lidé odcházejí, je právě zhroucení komunikace s jejich přímým nadřízeným.

Jak mohou manažeři vylepšit komunikaci se zaměstnanci?
 

- Příprava. Nestačí mít obecnou představu, o čem chcete hovořit. Měli byste si připravit psanou formou záchytné body.

- Příprava zaměstnance. Mělo by být pravidlem dát i zaměstnanci nějaký čas pro přípravu na rozhovor s tím, že jej obeznámíte v krátkosti, o čem bude řeč.  

- Rekapitulace. Po jednání je vhodné poslat e-mail s body, které se v jednání probíraly.

- Povzbuzení. Není nic špatného na setkání za účelem motivování týmu a zlepšení morálky. Připomeňte jim, jak důležitou práci dělají a pamatujte, že když chcete motivovat je tu jedno důležité pravidlo - hovořte o nich, nikoliv o sobě.

- Čerstvý vzduch. Přiveďte externistu, který proškolí vás nebo váš manažerský tým a odhalí komunikační nedostatky. 

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace