Je vaše společnost průměrná? Pak jste vy také

Co je to průměr, si jistě dobře pamatujete ze školy, ale možná se s ním setkáte i v zaměstnání. Jenže dneska už průměr neuspěje, průměr je mrtvý.

Je vaše společnost průměrná? Pak jste nejspíše průměrní i vy, děláte průměrnou práci, prodáváte průměrný produkt, průměrnému zákazníkovi. Jak tedy udělat vaše produkty výjimečné? Jak se vy stanete výjimečnými?

Hlavně se nesmíte dělat neviditelnými a jen poslušně plnit svou práci. Pokud pracujete jako neviditelní, jedna věc je jistá: chystáte se vyhasnout. Možná ne okamžitě a násilně, ale váš konec se blíží.

Úplně nejhorší je, když v takovém stavu sníte o kariéře. Proto zapomeňte na rizika. Buďte výjimeční. Věřte si. A odejděte z té průměrné společnosti.

-pk-

Zdroj: Monster.com - přední světový pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje Monster.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace