Jak získat šéfa pro váš nápad

Máte nápad, který by podle vás mohl přinést pozitivní změnu vaší práci, ale nejste si jisti tím, jak jej prosadit u nadřízených? Pak budete potřebovat dvě věci – disciplínu a umění přesvědčit. Jak se k tomu postavit, radí ve svém blogu na stránkách cbsnews.com americký konzultant, kouč a spíkr v oblasti leadershipu John Baldoni.

Disciplínou se rozumí zodpovězení dvou základních otázek:

1. Doplňuje váš nápad strategické směřování firmy?

Při prodeji myšlenky směrem nahoru budete potřebovat silný obchodní scénář.

2. Máte potřebné zdroje k realizaci vašeho nápadu?

Předem zvažte, zda vám firma může nabídnout potřebný čas a lidskou sílu.

Pak přichází na řadu umění přesvědčit. To vyžaduje trpělivost a zodpovězení dalších dvou otázek:

1. Posiluje váš nápad firemní hodnoty?

Při formulace svých argumentů vycházejte z toho, zda váš nápad usnadní týmovou spolupráci, zlepší zákaznický servis apod.

2. Pomůže to k lepšímu obrazu vašeho šéfa?

Podaří-li s vám najít cestu, jak vylepšit obraz vašeho šéfa a týmu, vaše myšlenka bude mít větší naději na uskutečnění.

-kk-

Zdroj: CBS MoneyWatch - server americké mediální skupiny CBS věnovaný managementu a obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje CBS MoneyWatch
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace