Jak uspokojit novináře

Potravinový řetězec kapitalismu

Ti nahoře potřebují ty dole. Vztah je to symbiotický a potřebný, ovšem ne vždy šťastný. Skutečně lituji jedince v marketingu či reklamě, jejichž práce je zabránit firemním dravcům a jejich protivníkům v tisku, aby se navzájem nepobili. Pokud jste jedním z těch mnoha nešťastníků, kteří musejí občas sloužit jako spojky, byl tento článek napsán pro vás, pomůže vám lépe zvládat styk s nimi, když budete vědět něco málo o chování presshoundus journalisticas .


Povaha: zkreslená

Je to právě veřejnost, kdo čte a sleduje výsledky neustálého dialogu mezi žurnalisty a jejich oběťmi. Naneštěstí, my v médiích jsme sami sobě nejhoršími nepřáteli.

My novináři jsme ale docela prostá stvoření. Vše, co opravdu chceme, je přinést dobrý příběh. Proto se musíme přiživovat na konfliktech, věřit ve spravedlnost, milovat hrdiny a nenávidět zloduchy, atd.

Každý chce být hrdina

Společnosti se vždy chtějí postavit do role hrdiny, ve smyslu, že chtějí přinést kouzelné řešení pro něčí problém. Chtějí, aby jejich služby nebo produkty byly uctívány. Ale novináři chtějí být hrdiny také. Chtějí zachraňovat princezny, zabíjet draky…, naneštěstí ti draci a vládci nemají takové příběhy rádi – takže ne každý je s příběhem spokojený – vyjma těch v hledišti, kteří tleskají a smějí se.

Abyste pochopili novináře, vše co je třeba si pamatovat, je to, že co pracují na uspokojení různých druhů publika – čtenářů a diváků.

Pokud je ale ten příběh o vás, nelze slíbit jakou roli dostanete nebo říci, jak ten příběh skončí. Aby jste to zjistili, je třeba zasednout v publiku.

-av-

Zdroj: Presentations - informace o technologiích a technikách efektivní komunikace
Zobrazit přehled článků ze zdroje Presentations