Jak prosperovat, když je vaše odvětví v rozkladu? Jde to

Před zhruba 17 lety byla jedna firma, která měla potíže. Konkurence nabízela levnější produkty a jak se měnily technologie, mnoho zákazníků tuto firmu opouštělo. Klesaly nejen počty zákazníků, ale i cena akcií. Tou společností byl Xerox.

Xerox se však dokázal vrátit zpět. Poměrně agresivně změnil svůj hlavní byznys a zjednodušil nabídku. Cash flow se díky tomu zlepšilo. Vedle zásadní změny stávající obchodní strategie dokázal také spustit nové služby. Dokonce koupil jinou firmu. A najednou, v roce 2012, dosáhly jeho výnosy téměř 21 miliard amerických dolarů.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.