Jak prodat dobrý nápad

Mít dobrý nápad samo o sobě nestačí. Další krok spočívá v tom, přesvědčit ostatní, že je to skutečně dobrý nápad.

- Znejte fakta, ale nespoléhejte jen na ně. Podejte svůj nápad jako silné vyprávění.

- Mluvte se správnými lidmi. Zjistěte, kteří klíčoví lidé budou o osudu vašeho nápadu rozhodovat.  Zajímejte se o jejich zpětnou vazbu a pracujte s jejich podněty.

- Buďte relevantní. Propojte své nápady s prioritami těch, kterým je chcete prodat.

- Zajistěte si podporu. Čím širší podporu pro svou myšlenku získáte, tím obtížnější bude ji zamítnout.

- Představte myšlenku v menších částech. Rozdělte svůj argument do menších částí, abyste zbytečně nezahltili a neodradili.

- Připravte se. Předvídejte otázky, které v souvislosti s vaším nápadem mohou vyvstat.

- Prezentujte s přesvědčením. Ujistěte se, že dáte najevo svou důvěru v to, s čím přicházíte.

-kk-

Zdroj: Management Today - portál britského manažerského magazínu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Today
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace