Jak dlouho vám vydrží věnovat pozornost?

Vytisknout

Při prezentaci tématu, které publikum zajímá, vás vydrží nepřetržitě sledovat přibližně 10 minut. Jestliže nejde o něco, co je zaujalo již svým názvem, možná přestanou dávat pozor již po 10 vteřinách. Pokud zařadíte do prezentace malou přestávku, může následovat další interval v rozsahu 7 až 10 minut, kdy vás opět budou poslouchat. V žádném případě však nepočítejte s tím, že vám vydrží věnovat pozornost déle. Řešení: Rozdělte prezentaci a vytvořte přestávky Obvykle jsou prezentace delší než…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace