Čtyři kroky k loajalitě

V době, kdy mnoho zaměstnanců hledá práci nebo zamýšlí změnit práci v určitém bodě v roce, bojují společnosti o nalezení kreativních způsobů, jak vytvořit zaměstnaneckou loajalitu. Je to pravděpodobně nejdůležitější věc, pokud nechtějí v tomto roce platit výdaje na nahrazení odcházejících pracovníků. Článek nabízí čtyři relativně levné způsoby, jak motivovat zaměstnance, aby u vás zůstali:

- Nabízejte individuální odměny – nevíte, co by mohlo vaše pracovníky nejlépe motivovat? Zeptejte se jich. Podniky, které se snaží přizpůsobit motivační odměny požadavkům svých zaměstnanců, často mají lepší výsledky než ty, které nabízejí jeden druh odměn pro všechny.

- Dejte jim smysl – když se zaměstnanci cítí spojeni se společností, mají tendenci tvrději pracovat a déle zůstat. Vytvořte s nimi pouto sdílením cílů, vyžadováním jejich přispění, poskytováním dostatečných zdrojů a nabízením pomoci.

- Poděkujte – od výkonného ředitele směrem dolů k liniovému manažerovi, pokud je dobrá práce dostatečně uznávána managementem, zaměstnanci jsou spokojenější s místem, kde pracují. Na druhé straně, pokud jejich práce prochází úplně bez povšimnutí, můžete otevřít dveře, odcházejí.

- Poskytujte rovnováhu – když se zvyšuje tlak a pracovní zátěž, potřebují zaměstnanci uvolnit. Podnik musí pochopit jejich potřebu rovnováhy mezi pracovištěm a domovem. Ať je to služba péče o děti, poloviční pátky, pružná pracovní doba nebo jen den volna, společnosti se musí snažit pomoci zaměstnancům dosáhnout rovnováhy.

-ba-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace