Co dělají, když s vámi telefonují?

Konferenční hovory se staly běžnou součástí týmové komunikace. Někteří lidé však podezřívají osoby účastnící se takových neosobního jednání z nedostatečné pozornosti. Snad každý si někdy položí otázku, co ostatní účastníci při skupinovém hovoru vlastně dělají. Podle výsledků průzkumu společnosti **Russell Research** mají pravdu ti, kteří se domnívají, že jejich telefoničtí partneři dělají při hovoru více věcí najednou.

Průzkumu se zúčastnily téměř čtyři stovky osob, které využívají telefonických konferencí alespoň jednou za čtvrt roku. Devět z desíti respondentů pak připustilo multitasking. Mezi nejčastější aktivity vykonávané při konferenčních hovorech patří vedle vyhledávání diskutovaných materiálů práce na jiných projektech, čtení elektronické pošty, konzumace potravin, domácí práce, prohlížení internetových stránek, nakupování on-line či čtení časopisů. 36 procent dotázaných dokonce vyřizuje jiné telefonní hovory. Pokud jde o místo, výjimkou není konferenční volání z odpočíváren, automobilů, ložnic, kuchyní, bazénů nebo benzínových pump.

Výsledky tohoto průzkumu upozornily na nízkou úroveň respektu účastníků k poradám jako takovým. Otázku zůstává, zda by to pořádání osobních setkání mohlo změnit. Polovina respondentů totiž má zato, že jakékoli porady nestojí za nutnou přípravu ani cestování.

-kk-

**Datum vydání:** I/2005

Zdroj: CMO.com - server pro marketingové odborníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CMO.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace