Čeho se vyvarovat při budování osobní značky

Vaše osobní značka je životně důležitým prvkem celé vaší kariéry, obzvláště pokud míříte na ty nejvyšší pozice. Její budování je neustálý, nikdy nekončící projekt, a právě proto je snadné nechat se jím pohltit. Raději tudíž dělejte vše s rozmyslem, zůstaňte organizovaní a nastavte si jasnou strategii. Příliš mnoho úsilí by mohlo být na škodu, protože skutečná práce a získávání zkušeností nepočká. Nikdy nepředstírejte že jste někým jiným, vždy buďte sami sebou. A pamatujte: není důležité, jak daleko s budováním své osobní značky jste, vždy musíte dávat pozor na následující obvyklé chyby. Podle webu business2community.com byste jimi pouze ztráceli čas a dokonce byste mohli své osobní značce i uškodit.

1. Vyjadřujte své názory a sdílejte je

Když se k něčemu nevyjádříte, lidé nevědí, co si myslíte. Obzvláště když jde o nějakou zásadní věc ve vaší profesi, měli byste svůj názor jasně vyslovit. Budete tak více čitelní a důvěryhodní.

2. Měřte dvakrát, řežte jednou

Vždy se zamyslete nad tím, jaké následky budou mít vaše příspěvky na blogu či sociálních sítích. Byla by škoda zhatit úsilí několika měsíců tím, že napíšete nepovedený nebo negativní příspěvek.

3. Neusilujte o slávu

Nikdy nelačněte po slávě, protože o tom osobní značka není. Vaším cílem by mělo být ovlivnění toho, co si o vás ostatní myslí a jaké kvality vám připisují. Nejde o to, dostat se na titulní stránky novin.

4. Budujte svou značku i offline

Budovat svou značku online je samozřejmě správně, ale mnoho společností stále ještě preferuje staré dobré způsoby. Proto si vytiskněte vizitky a setkávejte se s důležitými lidmi osobně.

5. Nebuďte sobečtí

Samozřejmě, že to děláte pro své dobro, ale proč nebudovat svou značku tím, že pomůžete i ostatním? Budete pak vnímáni jako schopní mentoři a lidé, kterým záleží na ostatních.

-jk-

Źródło: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace