Britové utrácejí za koučování bez uvážení firemních cílů

Vytisknout

I když britské firmy investují miliony liber do koučování, 15 procent z nich nepoužívá žádné nástroje k měření přínosů koučovacích programů. Ukázal to výzkum personálně-poradenské společnosti Hays Senior Finance a vzdělávací společnosti LeaderShape, která se zabývá koučováním a mentoringem.

68 % firem navíc nedokáže využívat koučink k přímému řešení firemních cílů a vidí jeho přínosy jen na osobní úrovni. Většina koučovacích a mentorovacích programů je určena právě pro jednotlivce za účelem rozvoje individuálních talentů nebo řešení individuálních starostí.

Více než polovina oslovených firem chce koučování dále rozvíjet a zvyšovat objem finančních prostředků, které do něj investuje. V 73 procentech případů používají své vlastní zdroje – interní kouče a mentory. 16 procentům koučů a 28 procentům mentorů se však nedostává žádného školení či další podpory ze strany organizace.

„Vidíme jasný nedostatek systematického přístupu a vzdělávání k těm, kteří realizují tyto programy, což vede k tomu, že jednoduše nechápou, jak koučování efektivně využívat a rozumně do něj investovat. V jaké další oblast podnikání je možné vydávat peníze s tak malým uvážením výsledků?“ ptá se na základě zjištění výzkumu Chris Gulliver ze společnosti LeaderShape.

Upozorňuje na to, že koučování není systematicky uplatňováno tam, kde může být nejefektivnější – v rámci vůdcovských týmů.

-kk-

Zdroj: Online Recruitment Magazine - britský portál věnovaný náboru zaměstnanců
Zobrazit přehled článků ze zdroje Online Recruitment Magazine
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace