Aby porada nebyla ztrátou času

Vytisknout

Všichni jsme bylin na poradách, které nezačaly včas, protáhly se nebo se zcela odchýlily od původního tématu. Jakmile se však toto stane, účastníci začnou přemýšlet o tom, co jiného a efektivnějšího by mohli dělat místo takové porady.

V čem tedy spočívá tajemství angažující a výsledky řízené porady, která se bude držet svého rozvrhu a jejíž účastníci budou motivovaní?

- Vytvořte agendu, aby účastnici mohli přijít připraveni.

- Požádejte dobrovolníka, aby se ujal kontroly dodržování časového rozvrhu. Dejte mu za úkol upozornit vás, bude-li některá z položek agendy přesahovat vymezený čas. Vy se pak můžeet soustředit jen na obsah.

- Začněte i skončete včas. Držte se jednotlivých položek agendy a minimalizujte hovory o jiných tématech.

- Zaveďte základní pravidla pro efektivnější porady, včetně toho, že vždy bude mluvit jen jeden člověk.

- Rotujte vedoucí porady, abyste zlepšili manažerské dovednosti členů svého týmu a zároveň je více zapojili.

- Dosahujte souhlasu s řešeními.

- Na konci každé porady požádejte účastníky o hodnocení efektivity tohoto setkání a nápady, jak celý proces zlepšit.

-kk-

Zdroj: Bloomberg Businessweek - portál prestižního amerického týdeníku Business Week a mediální agentury Bloomberg
Zobrazit přehled článků ze zdroje Bloomberg Businessweek
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace