Projekt „Pozor, zebra!“ se zaměřuje na zvýšení bezpečnosti chodců v silničním provozu, především dětí. Foxconn ho realizuje každoročně od roku 2021 zejména v období začátku školního roku v září, kdy je riziko dopravních nehod nejvyšší. Cílem je edukovat děti o pravidlech bezpečného přecházení silnic a zvýšit povědomí řidičů o nutnosti opatrnosti v blízkosti přechodů pro chodce. Unikátnost jejich projektu spočívá v kombinaci edukace a zábavy, interaktivním přístupu k dětem i zapojení široké veřejnosti. Foxconn podporuje rovněž ochranu zvířat prostřednictvím plánované adopce zebry v Safari parku Dvůr Králové.
Tomáš Vodička z firmy FOXCONN převzal vítěznou trofej od porotkyně Anety Martíškové
Komunikace s cílovými skupinami probíhala také prostřednictvím sociálních sítí i billboardů u silnic v Pardubicích a Kutné Hoře, kde má firma své výrobní závody. Projekt byl prezentován zároveň v médiích a na školách. Komplexnost a dlouhodobá udržitelnost učinila z tohoto projektu nejinspirativnější příklad společensky-odpovědné (CSR) iniciativy, kterému se porotci rozhodli udělit 1. místo. Vítězný projekt si můžete v případě zájmu prohlédnout v jeho digitální podobě na webu www.pozorzebra.cz
Doplňkové omalovánky pro nejmladší účastníky
Stříbrné ocenění za 2. místo v rámci netradičního CSR bylo na galavečeru uděleno projektu „Explorer“ od Centra energetických a environmentálních technologií (CEET) a 3. bronzovou příčku obsadila firma Kovona System z Českého Těšína s jejich CSR projektem „S Kovonou nejen do Beskyd“.
Osvětový billboard u dálnice upozorňující na snížení rychlosti a výskyt chodců
PROMOLIGA
PROMOLIGA® je komunikační agentura, která od roku 2015 poskytuje PR a marketingovou podporu inovátorům. „Pomáháme značkám růst a zvyšovat jejich tržní hodnotu - ONline i OFFline.”