Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)

V předchozím článku jsme viděli několik doporučení pro obsahový marketing na nový rok. Teď se podíváme na pár horkých trendů.

Ilustrační snímek

Najdete mikroinfluencery

Influenceři, to není žádný nový koncept. Někteří marketéři o nich však pořád ještě mají hodně zkreslenou představu. Nemusíte si platit ty nejznámější celebrity a youtubery. Ne, můžete si vybrat místní nebo regionálně známé postavy ve vašem odvětví nebo ty, kteří mají ve svém publiku vaše potenciální zákazníky.

Marketing postavený na influencerech tedy není o podplácení slavných celebrit, kteří by tak měli důvod vás zmínit ve svých vlastních příspěvcích. Měli byste přijmout mnohem vytříbenější přístup. Tvořte obsah společně s nimi, tvořte společně.

Mikroinfluenceři vám mohou pomoci velmi rychle zvýšit povědomí o vaší značce nebo rychle vytvořit spojení s cílovým publikem. Vztahy, které s influencery navážete, potom udržujte. Měřte dosahované výsledky. Utratit peníze nestačí, buďte připraveni s mikrounfluencery pracovat.

Experimentujte s novými formáty

Probuďte se – v marketingu byste měli mít videa. Nebo můžete nabídnout podcasty. Nebo možná možná je pro váš byznys vhodnější bot, který se postará o zprávy v chatu na Facebooku a zlepší tak váš zákaznický servis. Nebojte se zkoušet nové věci. Experimentujte s novými formáty i médii – a pokud nefungují, buďte připraveni je rychle vypnout.

Pokud v současné době produkujete pouze delší obsah, můžete zkusit také kratší formáty, jako jsou příběhy na Instagramu nebo Facebooku. Tím zůstanete se svým publikem v kontaktu. Uveřejňovali jste dosud jen krátká videa a jiný krátký obsah? Vyzkoušejte delší formy, abyste dosáhli lepšího umístění ve výsledcích vyhledávání a zvýšili si tak návštěvnost.

Originální a relevantní obsah je pořád to nejdůležitější. Musíte poskytnout přidanou hodnotu, různé formáty samy o sobě k úspěchu nepovedou, uzavírá web business2community.com.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com

Články v sérii

Aktuální

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Aktuální

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)