Najdete mikroinfluencery
Influenceři, to není žádný nový koncept. Někteří marketéři o nich však pořád ještě mají hodně zkreslenou představu. Nemusíte si platit ty nejznámější celebrity a youtubery. Ne, můžete si vybrat místní nebo regionálně známé postavy ve vašem odvětví nebo ty, kteří mají ve svém publiku vaše potenciální zákazníky.
Marketing postavený na influencerech tedy není o podplácení slavných celebrit, kteří by tak měli důvod vás zmínit ve svých vlastních příspěvcích. Měli byste přijmout mnohem vytříbenější přístup. Tvořte obsah společně s nimi, tvořte společně.
Mikroinfluenceři vám mohou pomoci velmi rychle zvýšit povědomí o vaší značce nebo rychle vytvořit spojení s cílovým publikem. Vztahy, které s influencery navážete, potom udržujte. Měřte dosahované výsledky. Utratit peníze nestačí, buďte připraveni s mikrounfluencery pracovat.
Experimentujte s novými formáty
Probuďte se – v marketingu byste měli mít videa. Nebo můžete nabídnout podcasty. Nebo možná možná je pro váš byznys vhodnější bot, který se postará o zprávy v chatu na Facebooku a zlepší tak váš zákaznický servis. Nebojte se zkoušet nové věci. Experimentujte s novými formáty i médii – a pokud nefungují, buďte připraveni je rychle vypnout.
Pokud v současné době produkujete pouze delší obsah, můžete zkusit také kratší formáty, jako jsou příběhy na Instagramu nebo Facebooku. Tím zůstanete se svým publikem v kontaktu. Uveřejňovali jste dosud jen krátká videa a jiný krátký obsah? Vyzkoušejte delší formy, abyste dosáhli lepšího umístění ve výsledcích vyhledávání a zvýšili si tak návštěvnost.
Originální a relevantní obsah je pořád to nejdůležitější. Musíte poskytnout přidanou hodnotu, různé formáty samy o sobě k úspěchu nepovedou, uzavírá web business2community.com.
-jk-