Máte aktivní či pasivní zákazníky?

Vytisknout

Podnikatel, který chce začít obchodovat na webu, by se měl zamyslet nad tím, jakou povahu mají jeho zákazníci. Někdy se paradoxně totiž nevyplatí vstupovat do elektronického světa vůbec.Výzkum, provedený na **Vanderbilt University** měl za úkol zjistit, jakým způsobem zákazníci využívají Internet. Vyšlo najevo, že existují dvě skupiny zákazníků, u nichž je způsob používání Internetu dán jejich pohledem na svět a sebe sama. Můžeme je označit za aktivní a pasivní.Aktivní zákazníci jsou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace