Jehla v kupce sena

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu. V dnešním světě vyhledávačů se však firmám nabízí řada nástrojů, které jejich stránky pomohou mezi miliony ostatních zviditelnit. Klíčem k úspěchu je správná volba vyhledávačů a webových katalogů, které by měly odkaz na firemní stránky přednostně vypisovat. Naprostou nutností je nejvyužívanější **Google** nebo **Yahoo**.

Otázkou také je, zda, případně kdy za zviditelnění na celosvětové síti platit. Rozhodnutí, jakých služeb využívat je individuální a záleží především na firemním rozpočtu, strategiích konkurenčních subjektů a umění předvídat reakce cílových skupin. Hlavním předpokladem úspěšně vyhledatelných webových stránek je výběr slov a frází. Každý stránka by měla obsahovat dvě až tři klíčová slova, která budou potenciální zákazníci nejčastěji vyhledávat. Sále je třeba si uvědomit, že doménou vyhledávačů jsou odkazy. Čím více odkazů bude vést k vašim firemním stránkám, tím vyšší návštěvnost se dá očekávat.

-kk-
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com