Jak zvýšit on-line nákupní skóre

Znáte ten pocit, kdy uvažujete o nákupu, ale nejste si zcela jisti, zda vytáhnout peněženku? Takové dilema zažívá většina lidí, zvlášť pokud investují více prostředků, nebo nakupují přes internet.

Zde je několik tipů, jak vylepšit internetové stránky a v maximální míře přispělt k tomu, aby lidé stiskli tlačítko „koupit“.

- Ujištění o ochraně dat. Ujistěte své uživatele, že nebudete za žádných okolností s nikým sdílet jejich osobní informace. Veškeré transakce provádějte prostřednictvím bezpečných serverů.

- Přidejte na stránku reference. Nic nepomůže více než reference lidí, kteří potvrzují kvalitu produktů. Když o takové reference žádáte, snažte se získat svolení o publikování co nejvíce osobních informací těchto spokojených klientů.

- Jasná data. Když uvádíte statistiky nebo výsledky, vždy buďte co nejpřesnější a uvádějte zdroj informací.

- Kontaktní informace. Nezapomeňte uvést úplnou adresu, telefonní čísla, e-mail a odkaz na tyto informace z každé stránky vašich www. Zvažte také investování do linky 800.

- Využijte certifikaci od uznávaných firem. Pokud patříte k jakékoliv profesní nebo obchodní organizaci, zmiňte tuto skutečnost v sekci „O nás“.

- Dejte zákazníkům vědět, kdo jste. Lidé chtějí vědět, od koho nakupují. Usnadněte jim to. Jak dlouho již podnikáte? Jak jste se k tomu dostali? Takové a podobné otázky by zde měly být zodpovězeny. Nebojte se vystavit fotky sebe i svých zaměstnanců nebo kanceláře, kde pracujete.

- Po nákupu. S nákupem obavy klientů nekončí. Proto je na místě informovat je o stavu objednávky do doby, než k nim produkt fyzicky dorazí.

-av-
Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace