I na Webu se na zákazníka můžete usmát

Vynikající zákaznický servis on-line začíná i končí naučením klientů dovednosti, aby se v rámci vaší firmy a jejích služeb dokázali orientovat a pohybovat samostatně. Zákazník by měl mít v každém okamžiku pocit, že jste tu pro něj a že má odkud čerpat informace.

Náklady na poskytování přímé zákaznické podpory jsou vysoké. Existují však jiná řešení, jak uspokojit požadavky klientů. Mocným a efektivním nástrojem jsou webové stránky. Je šest základních věcí, které vám komunikaci se zákazníkem mohou usnadnit:
* FAQs, tedy často kladené dotazy (**Frequently Asked Questions**). Jejich zodpovězením na webových stránkách usnadníte zákazníkům orientaci,
* Informace a aktualizace. Informace by měly být neustále aktualizovány. Měly by zahrnovat manuály, návody, rady atd.,
* Zabezpečení a firemní politika. To vše by měli zákazníci znát a akceptovat,
* Sledování objednávky. Firma by měla být schopna na požádání předat informace o momentálním stádiu objednávky,
* Záznam objednávek. Přístup k dosavadní dokumentaci předchozích vzájemných obchodů a smluv může být pro některé klienty důležitý, a
* Kontaktní informace. Webová stránka by vždy měla obsahovat také kontaktní informace, díky kterým se s vámi zákazník v případě potřeby může spojit.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral