Gartner: E-mail jako hlavní komunikační kanál ve firmách končí

Vytisknout

Do roku 2014 bude každý pátý zaměstnanec používat sociální sítě jako hlavní pracovní komunikační kanál. Odhadují to analytici společnosti Gartner. Tento trend má vycházet ze stále dostupnějších služeb sociálních sítí, měnících se demografických charakteristik pracujících a jejich pracovních stylů.

„V minulosti organizace podporovaly spolupráci pouze prostřednictvím emailu a strukturovaných aplikací,“ vysvětluje viceprezidentka společnosti Gartner pro výzkum Monica Bassoová. „Dnes se sociální paradigmata sbíhají s emailem, instant messagingem a neustálou dostupností, a vytvářejí tak nové styly spolupráce.“ Pevné hranice mezi emailem a sociálními sítěmi podle ní postupně zmizí podobně jako v případě instatnt messagingu.

„Mobilní spolupráce posílí u všech kategorií zaměstnanců. Organizace se pak mohou ujmout vedení, nebo se nechat vést svými uživateli. Nejprogresivnější organizace se nebudou bát prozkoumat inovativní modely komunikace a spolupráce umožněné novými zařízeními a sociálními službami,“ shrnuje Bassoová.

-kk-

Zdroj: Personnel Today - portál britského magazínu a online komunita z oblasti HR
Zobrazit přehled článků ze zdroje Personnel Today
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace