Snižovat náklady, nebo inovovat?

Firmy se často mylně domnívají, že posílit svou konkurenceschopnost mohou nejlépe snižováním nákladů na provoz a cen produktů. Pokud se však firma chce skutečně odlišit od konkurence, což by mělo být cílem všech strategií, musí usilovat o inovace.

Chcete-li si udělat obrázek o tom, jak moc ve vaší firmě podporujete inovace, začněte u výše investic do výzkumu a vývoje.

Pak se podívejte na následující oblasti, do nichž firmy směřují své strategie, ale ve výsledku tím jen potlačují inovace.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.