Řízení nového týmu bez problémů

Pokud nastupujete jako manažer do nové práce, jistě chcete řídit kolektiv efektivně a dobře. Mnoho manažerů se spíše než na styl řízení zaměřuje na obchod samotný, což ale není pro jeho tým moc dobré.

Prvních 90 dní v nové práci pro vás bude kritických. Ale na stylu svého řízení začněte pracovat ihned. Důležité je, aby vaši zaměstnanci věděli, co od nich očekáváte. Musejí mít pevně stanového úkoly, aby si poradili i v době, kdy jste mimo kancelář. Jen tak můžete v pohodě a klidu odjet na služební cestu nebo na dovolenou, když víte, že se na své zaměstnance můžete spolehnout.

Když se vrátíte do kanceláře, měli by vás hned zaměstnanci vyhledat a informovat vás o všech novinkách, o tom jak zvládli práci a co právě nyní dělají. Za jejich úsilí a vykonanou práci je ale nezapomeňte chválit.

Dodržujte přesný čas, kdy se s týmem sejdete a mluvíte o problémech i nápadech. Posilujete tak svou autoritu. Podněcujte všechny, aby mluvili. Pamatujte, že vaši zaměstnanci budou zacházet se zákazníky, tak jak vy zacházíte s nimi. Oni vás totiž pozorují, vaše chování a jednání a na základě toho usuzují, jaké jsou vaše představy.

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates