První slovo platí, druhé leze z gatí

Vytisknout

Obecné povědomí velí vyjednavačům raději počkat, až první nabídku pronese protistrana. Ve skutečnosti však mohou uzavírat úspěšné dohody právě tehdy, pokud první nabídku vysloví sami. Výzkumy lidského uvažování dokazují, že způsob, jímž vnímáme hodnotu konkrétní nabídky je do značné míry závislý na jakémkoli relevantním čísle, které je vysloveno. Tyto numerické hodnoty nazýváme kotvami, protože spojují úsudky dohromady. V nejistých a nejasných situacích mají první nabídky silný ukotvující efekt…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace