Obchodní plán krok za krokem

Vytisknout

Článek shrnuje základy vytváření efektivního obchodního plánu pro malé firmy.- Specifikujte cíle a zaměření vašeho obchodu. Nejdříve je třeba specifikovat důvod, proč zakládáte podnik. Určete si krátkodobé a dlouhodobé cíle. Snažte se využít všechny příležitosti, které vidíte na svém trhu.- Rozpoznávejte hrozby. Sepište si všechny možné hrozby, o kterých se domníváte, že by mohly vytvářet překážky na vaší cestě kúspěchu. Pro každou si připravte řešení, které ji přinejmenším minimalizuje.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace