Měření investiční návratnosti CRM je ošemetná záležitost

Vytisknout

Žádný manažer informačních technologií v současné době nepochybuje o tom, že jakákoliv investice do řízení vztahu se zákazníkem (CRM) vyžaduje důkladný podnikatelský plán. Bohužel to není jediná potíž: také měření investiční návratnosti aplikací CRM může být krajně náročné.Studie provedená firmou **WebSurveyor** ukazuje, že plnou návratnost CRM zaznamenalo pouhých 40 procent společností. Dalších 40 procent hovoří o určité návratnosti a zbylým 20 procentům se investice nevrátily vůbec. Šéf…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace