Manažerská komunikace má své zlozvyky

Vytisknout

Umění komunikovat slidmi patří khlavnímu poslání manažera. Tento názor potvrdí každý, kdo nechápe řízení jen jako dirigování lidí prostřednictvím příkazů a zákazů zpozice nadřazenosti.Málokterý pracovník si uvědomuje, že nálada, pocity, chování, výkonnost pracovníků nebo nechuť kpráci jsou často ovlivňované vzájemnou komunikací na pracovišti. Efektivně komunikovat, podnítit lidi kpracovnímu výkonu, to znamená umět je ovlivnit, ne jen informovat. Kzákladním předpokladům patří schopnost porozumět…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace