Když se z uživatele stává zákazník

Vytisknout

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel bankovního účtu, předplatitel jízdného na MHD, internetový nákupčí nebo koncový uživatel podnikových informačních systémů. Všechny tyto osoby spojuje nejen status zákazníka, ale i základní zákaznický požadavek, kterým jsou služby. I když se však o poskytování služeb zákazníkům neustále tolik hovoří, existují stále obory či oddělení, kam nedorazilo. Typickým příkladem by mohla být oddělení IT a zejména jejich helpdesky,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace