Jak získat při průzkumu cennější informace

Vytisknout

Průzkum je vážná věc. Je základem většiny marketingových programů. Překvapivě ale nejvíce efektivní průzkumy nejsou ty rigidní. Spíše získáte více uvolněnějším přístupem, který na první pohled nepůsobí tak vědecky a dokáže odhalit pravdu lépe než pečlivě promyšlený a vyčerpávající program.Pět pravidel jak na to:Před tím, než začnete někoho zpovídat, si napištekrátký seznam toho, co se chcete ptát. Při samotném pohovoru však otázky odložte a snažte se konverzaci nenuceně zavést směrem, který vás…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace