Jak na problémové zaměstnance

Vytisknout

Manažeři se při práci setkávají se širokou škálou osobností. Většina z nich je ochotna spolupracovat a chová se rozumně. S některými však vycházejí obtížně. Zpravidla se jedná o zaměstnance, kteří se soustředí jen sami na sebe a své potřeby, způsobují tlak a konflikty. Mezi nejčastější problémové zaměstnance patří agresor, obět a zachránce. Manažer je nikdy nemusí mít rád, je ale důležité, aby jim porozuměl a naučil se technikám, které je přivedou k větší produktivitě.Agresoři bývají hluční a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace