Jak definovat a sdílet nejlepší podnikové postupy

Vytisknout

Podniky dost často vyvíjejí strategie změn, ty však také často selhávají. Aby taková strategie mohla správně fungovat, musejí si totiž podniky uvědomit, že to vyžaduje, aby jich zaměstnanci především překonali nepřirozený odpor ke sdílení znalostí, spolupráci a využívání nejlepších postupů. Zaměstnanci většinou nechtějí sdílet znalosti proto, jelikož mají strach, že efektivnější chod podniku v konečném důsledku přinese méně pracovních příležitostí, větší objem práce a menší odměny za přesčasy.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace