Globalizace à la Tesco

Vytisknout

Mnoho maloobchodníků se snažilo proniknout na zahraniční trhy. Mnoho se jich dalo nesprávnou cestou a pokusilo se obchodovat na Internetu, jiní na to šli jinak. David Reid, viceprezident nejvýznamnějšího britského maloobchodního řetězce (Tesco), vysvětluje v článku mezinárodní firemní strategii, která Tescu zajistila mezinárodní prestiž a věhlas. Výraznou část obchodování tvoří systém dodávek až do domu.Úspěch maloobchodního řetězce na zahraničních trzích je podle Reida dán především silnou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace