Deset velkých chyb, které marketéři dělají

Vytisknout

Marketéři bývají klíčovými osobami ve firmě. Ale vedení obvykle nevidí vztah mezi marketingem a ziskem a nevidí marketéra jako strategického partnera vrcholného managementu. Výsledkem toho je, že firma nedosáhne maximální návratnosti investic do svých lidských zdrojů. Zde je 10 nejčastějších chyb managementu podle amerického odborníka Roye…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace