Co dělá úspěšný firemní blog?

Vytisknout

Nová studie profesora Waltera Carla z bostonské Northeastern University a Johna Casse z marketingové společnosti Backbone Media se zaměřila firemní blogy. Zkoumala internetové deníčky v řadě světově úspěšných společností, jako je například Adobe nebo Microsoft. Identifikovala pět klíčových faktorů pro úspěšný blog:- Kultura. Pokud má firma jisté kulturní prvky, které chce odhalit, nebo špatnou reputaci, jíž by chtěla napravit, je právě blog vhodnou příležitostí.-Průhlednost. Základním…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace