Bez obchodního plánu se řítíte do pohromy

Vytisknout

Každý obchod potřebuje obchodní plán. Ten se ovšem mnohdy zanedbává a jeho příprava podceňuje. Proto je zde malý průvodce po nezbytnostech, které by měl každý dobrý obchodní plán mít.Každý dobrý obchod potřebuje hodně tvrdé práce a obětí. Lidé začínají obchody většinou na základě myšlenek a emocí. Věří tomu, že mají ohromný nápad nebo cítí, že by mohli něco vylepšit.Předtím, než ale jdou a začnou všechno bezhlavě realizovat, potřebují mít vypracovaný plán. Bez toho se mnoho lidí řítí do pohromy.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace